20 éves tapasztalattal várjuk a felnőtt és gyerek csoportokat, offline kalandjainkra, a Bükk erdeibe, a meseútra, vagy művésztelepünk barlanglakásaiba.

A hozzánk érkező csoportok legkedveltebb programjai

mesepedagógia - élmény - módszer - túra - csapat - meseterápia - természet

felnőtteknek

mesemódszertani séta

Így mesélj

Mesés ismeretterjesztő interaktív faluséta pedagógusoknak a meseút néhány állomását bejárva. A vidám, inspiráló kirándulást metamorphoses meseterapeuta kollégánk, Tátrai Vanda a meseút ötletgazdája vezeti. Az élőszavas mesemondással gazdagított sétán a népmesék adta lehetőségek kincseskamrájába tekintünk be, hogy ki - ki mesés ötletekkel, trükkökkel, játékokkal gazdagabban térhessen haza. A séta témája nyitott, a meseházakat bemutatva, kipróbálva a csoport számára releváns témák, mesepedagógiai megközelítéséről beszélgetünk, a felmerülő kérdések mentén. A séta végén vendégeink egy finom kávéra közeli kávézóban.

természetben-természetből

Élményalkotás

Interaktív, vezetett élményprogramunk, melyen az egyedülálló, inspiráló környezetben belekóstolhatunk a természetművészet különleges, ökotudatos, huladékmentes alkotófolyamatába. Elhivatottak vagyunk az iránt, hogy a megtapasztaljátok az alkotás élményét. A természetművészet vagy ismertebb nevén land art, egyesületünk fő profilja. Nyaranta a világ minden tájáról érkező művészek foglalják el a barlangi tereket, ha szerencsénk van, a művészek munkájába is lehetőségünk lesz betekinteni. Az alkotás eredményét végül  fotókon dokumentáljuk, hogy ki ki megőrizhesse, közzé tehesse kedve szerint.

kikapcsolódás az erdőben

Élménytúrák

Túráink, eseményeink nem teljesítménytúrák. Azoknak a vendégeinknek, barátainknak szervezzük akik nagyon szívesen elindulnának a hegyekbe és az erdőbe, hogy együtt mártózzanak meg a természet éltető, regeneráló, feltöltő energiáiban. Ezt a túrát teljesen személyreszabjuk, azt teszünk bele amit szeretnél. Nincs teljesítendő táv, végre lesz idő csak úgy nézelődni, fotózni, csendben feltöltődni, miközben gyönyörű bükkaljai tájban gyönyörködhetünk. Ha szeretnéd alkotunk, mesélünk, iszunk egy pohár finom bort, megnézünk egy műhelyt, vagy finom ételekkel várjuk a csoportod. Átlagos erőnléttel teljesíthető.

Töltsd le felnőtt csoportoknak készített aktuális ajánlatunkat itt:

Gyerekcsoportoknak

élmény - mese - természet - művészet - játék - hagyomány - képzelet

meseút szakvezetés

7próba meseúton

Interaktív vidám vezetett séta, melyen a résztvevőgyerekeknek mesebeli 7 próbát kell teljesíteni. Az élőszavas mesemondással, interaktív játékokkal, színesített kellemes faluséta végén az "mesejárók" a hétpróba teljesítéséről oklevelet vehetnek át, vagy igény szerint fából készült kitüntetést. Ez a vidám, nem szokványos közös barangolás meseországban, lehetőséget teremt a csoport összerendezésére, a mesevilág személyiségfejlesztő, önbizalom erősítő, stressz csökkentő ajándékainak megszerzésére, miközben hagyományos értékeket közvetít, melyek hosszú távon elkísérik majd a kis meseutasokat.

barlangokban barangoló

Barlangoló műhely

Alkotás, játék a barlangokban mely interaktív, gyerekbarát, mesés idegenvezetésel indul egyesületünk európában egyedülálló barlanglakás rendszerében. A barlanglakások hagyományai, izgalmas betyártörténetei kelnek életre korosztálynak megfelelő élőszavas mesemondással, interaktív játékokkal. Miközben a barlanglakásrendszerben barangolunk megismerkedünk a természetművészet alkotás fogalmával is. A túra végén hagyományos kézműves műhelyfoglalkozáson, vagy izgalmas alkotó műhelyen vehetnek részt a gyerekek. Sokféle technika, alapanyag, közül válogatva azt választjuk ami legmegfelelőbb a csoportnak.

erdő gyerekekre hangolva

Mesélőerdő

Interaktív vezetett gyerek erdőfürdő és élménytúra. A gyerekek a természet kincseit kutató kincskereső menetlevéllel indulnak útnak a gyönyörű bükki erdőbe, vagy a környék pazar kilátást nyújtó dombjaira. Hosszú túráink csapatépítő kihívások, játékos próbatételekkel interaktív játékokkal, feladatokkal. Rövidebb gyerek erdőfürdőnk játékos ökológiai az érzékszerveket mozgató kalandozás, melyen belső kapcsolatokat keresünk a teremtett világgal, a környezetvédelem melletti elköteleződés jegyében, és gyönyörű környezetben válik átélhetővé a természet varázslatos világa. A túrák végén a gyerekek a teljesítéséről oklevelet vehetnek át.

Töltsd le gyerekcsoportoknak készített aktuális ajánlatunkat itt:

Nézd meg a fotókat, és visszajelzéseket: